RE: SW pro zjištění parametrů komunikace přes COM

Miroslav Kalina miroslav.kalina@styrax.cz
Pátek Leden 15 13:08:55 CET 2010

Asi to budu muset takhle nějak zkusit, osciloskop nemám, takže použiju
systém pokus-omyl, omyl, omyl, omyl ... :-)
M.Kalina

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jan Kral
Sent: Friday, January 15, 2010 1:07 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: SW pro zjištění parametrů komunikace přes COM

I pod windows je to docela jednoduche.
Ja to kdysi delal tak, ze jsem nastavil nejake parametry, pak prijimal data
a kontroloval zda to nevrati chybovy stav na paritu, protoze i kdyz mam
nastavene, ze parita neni a pritom ten paritni bit prijde tak to windows
umeji detekovat.
Zacinal jsem myslim na nejvyssi rychlosti (protoze pri te staci nejkratsi
usek pro zjisteni chyby), pro kazdou rychlost jsem menil paritu a postupne
pak snizoval rychlost a cele opakoval.

Mozna bych nekde nasel ten kus kodu co to delal.

S pozdravem JK

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 4774 (20100115)

http://www.eset.cz