Slunecni kolektory

Jozef Racek Jozef_Racek@tempest.sk
Pátek Leden 15 12:30:17 CET 2010

Pri vrstvenych oknach som zazil aj exploziu - okien "vybuchli", ked ich
viezli lanovkou na Lomnicky stit...pred rokmi, ked menili okna zo
starych drevenych na
moderne izolacne trojskla...
Riesenie bolo navrtat dierky do hermeticky uzavreteho priestoru medzi
sklami na okraji cez tu ciernu tesniacu hmotu a hlinikovy, ci iny ramik.
Netusim, kde ( v akej nadmorskej vyske) skla robili a na aky tlak
napustili plynom, ale na Sklanatom plese po dovoze lanovkou zospodu z
Lomnice ich pred prelozenim
na lanovku na Lomnicak rozoberali a vrtali ( ked im prva varka dosla
hore v lanovke rozbita )
Potom uz zmenu atmosferickeho tlaku prezili...

Dodo