Nabijecky Mystery.

quasimodo quasimodoq@gmail.com
Středa Leden 13 17:39:31 CET 2010

opravdu si ale s tim datem neco udelejte

S pozdravem

quasimodo
www.obchodpc.cz
tel: 608 562 499
ICQ: 104722051

  Pane Bože, letos jsi mi vzal mého oblíbeného zpěváka Michaela Jacksona,
oblíbeného herce Patricka Swayzeho, ale i oblíbeného spisovatele
Miloslava Švandrlíka...
Už jsem se ti zmínil, že moji oblíbení politici jsou David Rath a Jiří
Paroubek??