Nabijecky Mystery.

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Pondělí Leden 4 17:35:10 CET 2010

Objednal, predelal ( pridelal tranzistory na spodni dekl + prosrouboval
na dalsi chladic pod nabijecem)
Pouzivam k plne spokojenosti, konkretne akublok do vrtacky to nabije
lepe , nez originalni nabijec NAREX ( soude dle cetnych pouzitích )
Co se mi libi je rychlonabijeni s hlidanim teploty. Vetsinou nabijim na
posledni chvili a tak to hojne vyuzivam.
Krasny je displej a strasny je ten bzukac - uz jsem ho taky "utlumil"
JaKub