Nabijecky od Conrada

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Leden 13 11:02:10 CET 2010

No ja neverim na zazraky a neverim, ze ConradoCinani vymysleli nejaky
novy objev, kteremu nevadi byt nabijen trvale 1/10C.

Mimochodem muzete mi rict co se stane po tom jednom roce nabijeni 20mA?
Protoze tim se mezi radky rika to, ze to tu baterii degraduje.

A trvalemu nabijeni 6mA bych i treba veril, ale to se mi zase nechce cekat.

dP nastava prave jeste pred ohrivanim, ktere clankum skodi (respektive v
okamziku kdy clanek pri malem proudu hreje znamena ze je prebity - je
pozde). Neco jineho je kdyz do clanku tlacim treba 1C a vice - tam se
hreje uz i ohmicky.

A to ze to je 20mA nehraje roli. Je to porad 1/10C stejne jako kdyz
nabijite 2Ah clanky 200mA.

Radek Vicek