Nabijecky od Conrada

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Leden 13 10:41:21 CET 2010

Viz. datasheet od tý baterky:

Charging conditions (20℃)
Standard charge----------------------------------------------------------------------
20 mA×16 hrs
Fast charge* --------------------------------------------------------------------------
up to 200 mA
(DT/dt=0.8~1P℃ /min,-ΔV=0~5 mV/cell ,TCO=45-50 ℃,Timer=110%)
Permanent chdrge
------------------------------------------------------------------ 6
mA to 10 mA
Max. overcharge
current----------------------------------------------------------- 20
mA (up to 1 year)

Takže chcete použít poměrně složitý zapojení pro nabíjení 20mA, když
"permanent charge" je 6-10mA a "max overcharge current" je 20mA po
dobu 1 roku.

Omezení odporem na 10mA poslouží stejně dobře resp. možná ještě líp a
omezení na 20mA nakonec taky.

Jo, kdybych si chtěl udělat rychlonabíječku s nabíjecím proudem 200mA,
to bych neváhal.

Nakonec ani tím záporným deltapeakem si nejsem tak jistej - proč k
němu vlastně v baterii dochází? Kvůli zvýšení vnitřní teploty? Pokud
ano, tak 20mA ji dostatečně neohřeje.

P.K.