sata hdisk KO

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Úterý Leden 12 16:43:13 CET 2010

Pálení je už dneska opravdu nesmysl, pokud se nejedná o stovky, maximálně
pár giga dat. Navíc životnost médií je taky velice diskutabilní. Na druhou
stranu většina lidí nezálohuje a když si koupí externí disk, tak jenom
proto, že do PC neumí nebo nemůžou dat větší disk. Takže disk pak jede
víceméně paralelně s PC, víc se v té krabici peče a pak umře se vším všudy.
BFU nezálohují a většinou to trvá minimálně dvě velký ztráty dat, než vůbec
začnou.