sata hdisk KO

Tomáš Vymětal vymetalt@gmail.com
Úterý Leden 12 14:55:04 CET 2010

Ono když to vezmem kolem a kolem .. napálil jsem si takhle před deseti
lety asi 200 CD se vším možným ... teď jsem si řekl, že je čas to
překopírovat na HDD ... no, tak jsem z prvních 5 kousků, co jsem vzal,
překopíroval funkčních asi 20MB ... a to byly zrovna drivery, který jsou
  deset let zastaralý. Oproti tomu postavím HDD, který jede v USB
rámečku pár hodin týdně, což mu dává poměrně vysokou šanci se těch 10
let dožít celkem bez problémů. A jak tu padlo, stejná cena, míň místa,
je jasno. Když to crashne, sosač si vytvoří backup ve formě adresářové
struktury a postahuje všechno znova. Pokud už ty výplachy kupuju za 39
kč v papírovce, tak nějak postrádám důvod to mít znovu na disku, nicméně
nepamatuju se, že by tam kdy vyšlo něco schopnýho. A teda ještě bonus
... provádím tak dvakrát do měsíce běžnej backup vlastní práce, fotek,
pošty a podobně, je toho řádově 80GB. Pálit jak dement půl dne nebo
zapojit USB disk a copy ?!

T.V.