Merení hluku

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Úterý Leden 12 15:41:34 CET 2010

Pro dobrání se nějakého závěru bude nutné alespoň přibližně zjistit,
jaký hluk to samotné zařízení produkuje v chodu a to už i proto, aby po
vás pán nechtěl stavět protihlukovou půlkilometrovou bariéru ;-)
Provděpodobně nebudou stačit údaje uvedené v technických podmínkách
provozu a  ani ve schvalovacím certifikátu.
S pozdravem,
		Miloš Dašek