sata hdisk KO

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Úterý Leden 12 00:21:16 CET 2010

V žádným managementu nedělám, jenom jsem u notebooků řešil mrtvých disků víc
než dost a všem říkám, že to je jediná opravdu poruchová část. Nevýhody SSD
jsou snad víc než jasné stejně jako HDD, ale pro jistotu:
- nízká kapacita za vysokou cenu
- relativně nízká životnost, která ale může normálnímu smrtelníkovi vydržet
životnost notebooku (což není určitě Váš případ, ale můj třeba je,
nekompiluju, jedná se o běžnou kancelářskou a administrátorskou práci + W7,
který se údajně mají k SSD chovat líp a hlavně notebook nepoužívám denně, na
to mám doma i v práci daleko výkonnější desktopy)
- a určitě jsem ještě na něco zapomněl
Výhody už jsem napsal dřív.