sata hdisk KO

Michal Grunt michal.grunt@vynet.cz
Pondělí Leden 11 16:25:56 CET 2010

Myslim, ze na bezne reklamaci nejakou zachranu dat resit nebudou, vymeni vam pouze disk kus za kus...

MG

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of zu1234
Sent: Monday, January 11, 2010 2:48 PM
To: HW-news
Subject: Re: sata hdisk KO

Děkuji všem za pomoc.

Známí už ale nepožadovali dalších mých rad a já jsem se do toho netlačil.
Dneska to povezou na reklamaci.
Dám vědět jak to dopadlo a diskem a z fotografiemi.

Zarazilo mne že bios je napsán tak, že při problému prostě ztuhne.

Obávám se ale, že všechny vaše rady určitě ještě použiju.

Například dnes přišel kolega s půl roku starým HD 500GB: po připojení
napájení zavrčí zahrká a zcela ztichne. To aspoň jasné - zde není co řešit.

To už dneska šikmoocí všechno bouchaj dohromady někde na dvorku mezi
kuřincema?
Nebo jsou hdisky už "obsolete" před příchodem SSD?

ZU