kviz na piatok - detekcia kablu v zvazku

Petr Dlabal petr@dlabal.cz
Pondělí Leden 11 12:53:38 CET 2010

Zdravim,
zadna vhodna metoda reseni (nez ktere tu zazneli) me nenapada, ale
kdyz jsem videl ty obrazky kabelu, tak bych se rad OT zeptal na dve
veci, ktere me napadaji v souvislosti s LHC - jednak - vidim tam cisla
kabelu -  pouziva se v ramci celeho zarizeni nejaky jednotny system
znaceni zarizeni a komponent, treba tak aby z toho cisla nebo oznaceni
"kazdy" poznal co to je a k cemu to priblizne je (funkcni oznaceni),
nebo kde to je (mistni oznaceni) - jako na elektrarnach jednotne
systemy znaceni KKS, AKS, SJZ apod.? Museji to byt preci statisice a
asi i miliony komponent, ktere je potreba mit nejak centralne oznacene
a nejak dohledatelne co to je atd. Nebo to funguje metodou "sesit v
supliku" dotycne osoby ktera ma nejaky usek pod palcem?
A druhy dotaz - pouziva se nejak centralne nejaky softwarovy system na
spravu celeho toho projektu - tim ted nemyslim vlastni vedeckou
cinnost, ale na spravu technologickych casti projektu, projektu
elektro, ridicich systemu atd. Na uchovani projektovych dat, na rizeni
zmen v projektu, na udrzeni nejakych navaznosti, atd, atd, atd.

Diky

PD