zvukova kvalita kazetoveho adapteru

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Neděle Leden 10 18:00:10 CET 2010

Radeji nez tuhle kazetu pouzivam lokalni minivysilac do zasuvky zapaloace, uz tu tom sla rec. Ten muj umi USB mass storage na prehravan MP3 nebo ma line-in (ten jsem jeste nevyzkousel, prehravam vzhradne z flashky).
Levna cina nema dobre vyresenou preemfazi, ale priznam se, ze v aute mi to nevadi, prikrmim to korekcema (nejake ma i ten vysilac), jinak se to kvalitou prehravani srovnatelne s FM radiem (samozrejme bez jejich kompresoru a podobnych vymyslenosti), proti CD primo z mechaniky je rozdil slysitelny i v tom aute.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
  From: Jaroslav Lukesh
  To: HW-news
  Sent: Sunday, January 10, 2010 4:57 PM
  Subject: zvukova kvalita kazetoveho adapteru

  Dobrý den,

  kazetový adaptér nemám, ale uvažuji nad jeho pořízením a tak bych se chtěl zeptat, jak moc špatná je zvuková kvallita přechodu univerzální hlava - nějaký vzduch - univerzální hlava? Je mi jasné, že to nebude dosahovat kvality původnoho CD již jen kvůli snímacímu zesilovači, tedy jde spíše o knitočtovou charakteristiku. Pokud by to bylo "něco jako hodně dobrá kazeta" tak by mi to nevadilo, ale pokud by to mělo být "něco jako nahrávka z diktafonu", tak to nechci. Taky by mně zajímalo, kam zhruba až sahají basy a výšky.

  Děkuji, JL.