zvukova kvalita kazetoveho adapteru

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Neděle Leden 10 17:07:14 CET 2010

2010/1/10 Jaroslav Lukesh <lukesh@seznam.cz>:
> Dobrý den,
>
> kazetový adaptér nemám, ale uvažuji nad jeho pořízením a tak bych se chtěl
> zeptat, jak moc špatná je zvuková kvallita přechodu univerzální hlava -
> nějaký vzduch - univerzální hlava? Je mi jasné, že to nebude dosahovat
> kvality původnoho CD již jen kvůli snímacímu zesilovači, tedy jde spíše o
> knitočtovou charakteristiku. Pokud by to bylo "něco jako hodně dobrá kazeta"
> tak by mi to nevadilo, ale pokud by to mělo být "něco jako nahrávka z
> diktafonu", tak to nechci. Taky by mně zajímalo, kam zhruba až sahají basy a
> [...]

Koupil jsem si to do auta na připojení MP3 přehrávače, takže na ty
poslechový podmínky ta kvalita stačila - největší problém byl, že to
byl nějakej úplně obyčejnej nejlevnější adaptér, takže když to přišlo,
zjistil jsem, že hlava v tom je jen mono a ještě ke všemu byla trochu
mimo dráhu, takže někdy hrál jen jeden reprák nebo hrál hlasitějc než
druhej. Pomohlo kazetu vyndat a zandat nebo strčit prst do šachty a
trochu na kazetu zatlačit.

P.K.