Scheduler - nastavení?

Sahanek sahanek@post.cz
Neděle Leden 10 15:22:57 CET 2010

Zdravím

Chtěl bych požádat přítomné, zda nebudou vědět řešení. Mám soubor
Zaloha.cmd. V něm je příkaz "copy c:\Data\soubor.*   Z:\"  . "Z:\" je
připojený síťový disk. Pokud soubor spustím přímo, provede se kopírování.
Pokud spustím úlohu z Scheduleru, tak úloha proběhne, ale soubor se
nezkopíruje a návratový kód je 1(zatím se mi nepodařilo najít, co to je za
chybu).  Pokud nahradím cestu na síťový disk  cestou na lokální disk, tak
vše proběhne v pořádku i v Scheduleru (návratový kód je 0).