[OT] co bude delat NB v exterieru?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Neděle Leden 10 13:27:03 CET 2010

Rekneme, ze mate NB s prikonem 20W a at se nam to dobre pocita rekneme, ze plocha EPS bebny je 1m2,
pokud pouzijem 5cm EPS tak ma orientacne R=2m2K/W muzeme se dopocitat, ze pokud bude venkovni teplota 0 bude v benne max 36C pokud venku -10 tak v bedne 26 atd.
Pri pouziti 3cm EPS bude rozdil teplot venku uvnitr cca 20C pri prikonu 20W a plose 1m2
To cele za predpokladu vzduchotesnosti tj. vymene tepla pouze prestupem pres EPS.

Tom

>Njn, s tou kvalitou co jsem zkousel nic extra, ale pro zjisteni, co se
deje to bude snad stacit. Takze cedule nebudu resit.
Zas mam obavy aby se NB neprehral, kdyz to cely zabalim (neni tam vubec
snadny pristup, zebrik, kolem metr snehu,  atp., abych to chodil
kontrolovat ;-) ) Nejdriv zkusim, jestli tam dojde wifi.
Samozrejme elektrina tam je. Tak to podlozim EPS, udelam kolem vetsi
bednicku z EPS a snad to prezije. Taky je mozny, ze to teda nekdo
ukradne, ale to by byl na kamere dobre videt ;-)