Re: ADSL D-LINK 362 + ASUS 500 Gp router - rozchazel nekdo tuto kombinaci?

V P vvitty01@seznam.cz
Úterý Leden 5 17:28:15 CET 2010

Mam. Urcite. Kontroloval jsem to nekolikrat :-) Nekrizeny kabel... to by snad melo byt v poradku, k dokumentaci ASUSu jsem se vcera nedostal, protoze jejich server me pri pokusu o stazeni oznamoval ze je pretizeny a doporucoval navstivit P2P site...
Napajeci zdroje jsou take v poradku a davaji pozadovane napeti (omereno).

ASUS ma asi tri nebo ctyri rezimy, zkousel jsem jej jako gateway a jeste jeden, ted nevim jak je nazvany.

default konfigurace jsem zkousel, resp. to byly vychozi konfigurace, ze kterych jsem vychazel.

DLink zrejme nejnovejsi firmware nema... zkusim nejaky stahnout.

V.