ADSL D-LINK 362 + ASUS 500 Gp router - rozchazel nekdo tuto kombinaci?

Jan Martincek jano@martincek.com
Úterý Leden 5 15:39:59 CET 2010

Nema ten D-link mrtvy WAN port? Lebo mne sa to spravalo rovnako.

Lebo ja som tu mal nejaky router ktory bol na WAN mrtvy - takze som tam dal
openWRT a potom som zgrupil WAN + LAN1 v ktorom mam fyzicky WAN kabel -
router ozil a uz funguje asi mesiac - hladat kde je na WAN chyba sa mi fakt
nechcelo.

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Tuesday, January 05, 2010 3:37 PM
To: HW-news
Subject: Re: ADSL D-LINK 362 + ASUS 500 Gp router - rozchazel nekdo tuto
kombinaci?

A máte ten Asus router určitě připojený do WAN? Tj. LAN na Dlinku -->
kabel --> WAN na Asusu. Jen tak pro jistotu.

Nemá ten Asus víc režimů? Můj starej WL-500gx má a v jednom případě se
chová jako obyčejný blbý APčko.

Taky můžete zkusit restartovat obě zařízení do default konfigurace a
znova nastavit.

BTW ten Dlink má taky nejnovější FW?

P.K.