Re: ADSL D-LINK 362 + ASUS 500 Gp router - rozchazel nekdo tuto kombinaci?

V P vvitty01@seznam.cz
Úterý Leden 5 13:48:57 CET 2010

IP adresa je prirazovana dynamicky, takze pocitam ze pevnym nastavenim to drive ci pozdeji prestane fungovat... nicmene, zkusil jsem to nastavit a nepomohlo to. Router se stale nepripoji...

V.