ADSL D-LINK 362 + ASUS 500 Gp router - rozchazel nekdo tuto kombinaci?

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Úterý Leden 5 12:46:16 CET 2010

Obecne: Na modemu bych asi nic nemenil pokud to fungovalo.
Na routeru bych naklonoval IP adresu toho doposud pripojeneho PC a
nastavil jej jako WiFi AP.
To uz by melo jet. Pak nastavite zabezpeceni atd.

Martin Hanek