Re: OT: Grundig - existuje ještě?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Leden 5 13:23:22 CET 2010

2010/1/5 Pavel Krafcik <hw@pjk.cz>:
> To ne, ale jsou tam SCARTy, HDMI, D-SUB a komponentní vstupy + ještě
> něco, co nepotřebuji. U každé TV, kterou jsem viděl, vždycky něco
> chybělo. A uhlopříčka se mi líbí, protože se mi jeví tak akorát - 32"

Tohle všechno má prvních pět televizí na Alze s 32" úhlopříčkou, co mi
přišly pod ruku (ECG, Sharp, LG, Philips a tu poslední už nevim).
Pokud teda nesháníte nějakej přesnej počet konkrétních konektorů.

> A s internetem jsem provedl jeden pokus, ale místo grundig.com jsem
> napsal grundig.con a stránka kupodivu neexistovala.

To je lepší zadat "grundig" do googlu, ten už něco nabídne, i kdyby to
bylo grundig.cx nebo jiná exotická doména. Kromě toho, když vím, že to
jsou Němci, tak zadám rovnou grundig.de ;)

P.K.