OT: Grundig - existuje ještě?

Pavel Krafcik hw@pjk.cz
Úterý Leden 5 13:10:03 CET 2010

To ne, ale jsou tam SCARTy, HDMI, D-SUB a komponentní vstupy + ještě
něco, co nepotřebuji. U každé TV, kterou jsem viděl, vždycky něco
chybělo. A uhlopříčka se mi líbí, protože se mi jeví tak akorát - 32"

A s tou značkou máte pravdu, Gambrinus už taky není, co býval.

A s internetem jsem provedl jeden pokus, ale místo grundig.com jsem
napsal grundig.con a stránka kupodivu neexistovala.

Pavel Krafčík