Re: disk - chyba při ukládání

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Úterý Leden 5 13:15:03 CET 2010

Ano.. tie kable (skor jednotlive droty) treba rovno vymenit. Urobil
som to na 2 PC, co mame doma a uz par rokov nie su ziadne problemy s
pripojenymi zariadeniami. Dovtedy boli problemy snad s kazdym
zariadenim (flash-disky blbli uplne vsetky). Staci kupit USB2.0
predlzovacku za par desiatok korun, odstrihnut si z nej patricne kusy
kabla a prepajkovat. Praca tak na hodinu.

miro