disk - chyba při ukládání

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Úterý Leden 5 12:48:37 CET 2010

Zkousel jste jiny kabel pripadne jiny port v pocitaci (pripadne jiny
pocitac a/nebo OS)?
Me neco podobneho delal disk v ext. USB 2.0, ne ze by to skoncilo
chybou, ale umrel na 10+sec pri zapisu, pak to jelo dal. Disk jako
takovy byl OK, s jinym USB-IDE radicem to nedelal. A tenhle radic to
naopak delal se vsemi HDD, co jsem s nim zkousel.