Spinany zdroj pro luxeon

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Neděle Leden 3 16:49:48 CET 2010

Když jsem dělal podobný zdroj pro LEDku, tak to také s MC34063 neustále
blblo. Tak jsem tam dal SG3525 (obdoba TL431 - taký ten brouk, co se
vyskytuje v PC zdrojích), který má PWM a hned to jelo jako po másle. A
místo LM385 tam byl normální rail-to-rail OZ - v tom může bát také problém.

OH

Marek Sembol napsal(a):
> Postavil jsem si (zatim jen na nepajivem poli) zdroj proudu pro
> luxeon. Napeti na mericim odporu (R2) "prizvedavam" pomoci LM385 (aby
> mi stacil mensi odpor -> mensi ztraty) Trimerem si nastavim o kolik
> "prizvednu" - takze proud zatezi.
> http://img697.imageshack.us/img697/4277/zdrojled.png
>
> A ted problem: zdroj musim napajet pomerne vysokym napetim (20V), pri
> nizsim napeti se mi (znacne) lisi proud zatezi (kdyz zatizim LED ci
> R=1ohm).
> Kdyz pri nizsim napajecim napeti nastavim prou LED = 300mA, tak po
> [...]

Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |