Spinany zdroj pro luxeon

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Neděle Leden 3 15:18:09 CET 2010

Postavil jsem si (zatim jen na nepajivem poli) zdroj proudu pro
luxeon. Napeti na mericim odporu (R2) "prizvedavam" pomoci LM385 (aby
mi stacil mensi odpor -> mensi ztraty) Trimerem si nastavim o kolik
"prizvednu" - takze proud zatezi.
http://img697.imageshack.us/img697/4277/zdrojled.png

A ted problem: zdroj musim napajet pomerne vysokym napetim (20V), pri
nizsim napeti se mi (znacne) lisi proud zatezi (kdyz zatizim LED ci
R=1ohm).
Kdyz pri nizsim napajecim napeti nastavim prou LED = 300mA, tak po
nahrade LED odporem mi tece prou mnohem vetsi (450mA).
Nejak nemohu prijit na co v cem mam problem:(
Marek