SPAM: Baterie HP Compaq 8710p

Lubos Medovarsky lubos.medovarsky@accelera-networks.com
Pátek Leden 1 23:20:00 CET 2010

Zdravim,

mozno niekto pozna postup na zvysenie kapacity, ale ja som necely mesiac
dozadu radsej zvolil cestu kupy novej neznackovej baterky od cinanov
cez ebay.

Stale menej, nez polovicu ceny nez u okolitych distrubutorov, poslali ju
s postovnym v cene ("zadarmo") a bolo to presne to, co som kupil, zatial
plna spokojnost.

Napr.
http://cgi.ebay.com/Battery-FOR-HP-COMPAQ-8700-8710p-8710w-9400-nc8200_W0QQitemZ280440242143QQcmdZViewItemQQptZLaptop_Batteries?hash=item414b8a7fdf#shId

Lubos