Baterie HP Compaq 8710p

Jiri Foldyna jiri.f@avizo.cz
Pátek Leden 1 17:53:09 CET 2010

Dobrý večer,

mám výše zmíněný notebook, který používám převážně jako pracovní stanici - z
toho vyplývá i režim použití - drtivou většinu času běží na síť. Včera ovšem
elektrika v elektrárně asi došla, NB měl jet na baterii a já jsem s hrůzou
zjistil, že se po cca 5 minutách vybije do nuly. Následné nabíjení na 100%
kapacity pak trvá pár minut, nabíjení se ukončí, bohužel výdrž na baterii i
nadále odpovídá době nabíjení - tedy cca 5-10 minut. Když byl NB nový, tedy
před cca 2 lety, vydržel při analogickém zatížení běžet cca 2 hodiny.
U notebooku ASUS, který jsem měl předtím, byla v BIOSu funkce kalibrace
baterie nebo tak nějak, která takovéto chování celkem spolehlivě odstranila.
U tohoto modelu nic takového není, HP doporučuje úplné vybití a následné
nabití, což bohužel k ničemu nevede.
Mám považovat baterii za zničenou a poohlédnout se po nové, nebo existuje
nějaká možnost resurekce ? Jde o Lion baterii...

Díky za rady

JF