RE: Pirátství [Was: Re: Osciloskop? ]

Jan Kral kral@fortech.cz
Středa Únor 24 18:14:35 CET 2010

Zase jsem chytrejsi :-), ja myslel, ze je primo vhodne a doporucovane zkracovat zpravy na ktere odpovidam, tak aby zustalo jen potrebne pro pochopeni kontextu, ale zrejme se tak dopoustim rovnez porusovani autorskych prav.

Ted jeste k veci: To se fakt u osciloskopu podepisuje nejaka licencni smlouva, ktera definuje, ktere moduly smim pouzivat? Ve windowsech mame spoustu ruznych nastroju, ktere muzem pouzit a taky to kolikrat stoji spoustu usili nez se to zprovozni a pritom nikde neni definovane, jestli to je nebo neni soucasti windows. Typicky zmena funkcnosti napr. zapisem do registru apod.

S pozdravem JK