Re: Pirátství [Was: Re: Osciloskop? ]

J.Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Středa Únor 24 17:55:56 CET 2010

A ted mi reknete jaky je rozdil proti tuningovanemu autu.
Jindra Polivka
-------------------------------------

Zdravím,
  k tomu také přidám trošku svých zkušeností s "kradením" nebo
"pirátstvím"...
  1) Hardwarové úpravy - zvýšení možností: Syn si koupil cykloputer za 250
Kč.
ČÍnský šmejd, po třech otřesech bicyklu zhasl. Logicky následovalo rozebrání
oprava - skvělé RoHS pájení. Při té příležitosti nalezeny jumpery JP1 - 3
v podobě pájecích plošek - nezapájené. Manuál byl společný asi pro 6 modelů,
syn měl pochopitelně ten nejlevnější. Když už byla ERS50 na pracovní
teplotě,
kápnul jsem po kapce cínu na všechny tyto jumpery, co to udělá. A vida,
udělalo
to model za 800 Kč - ten nejlepší. Kdyby se to samo nerozpadlo, asi bych do
toho nelezl. Když už jsem tam byl, myslíte, že jsem se dopustil třemi
kapkami
cínu pirátství :-) ? Samozřejmě, kdybych těchle šmejdů koupil po 250 Kč
bednu,
všem propájel jumpery a pak je prodával na Aukru jako ten top model za 500
Kč,
chápu, že už by to asi nebylo košer, ale tento jeden případ ?
  Pavel
Od J.P.(omlouvam se Pavle, ale dovolil jsem si zkratit Vas prispevek jen na
tu cast, ke ktere se vyjadruji. Ta druha s tim nesouvisi. Dekuji za
pochopeni).

Jindra Polivka