OT: Prodloužení telefonní linky přes WiFi

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Středa Únor 17 16:05:46 CET 2010

Ja bych pouzil nejaky DECT na primou viditelnost by to nemel byt
problem. A pokud chcete na strane telefonu linkove rozhrani , dela se i
bezdratova zasuvka
(  http://greencom.cz/files/manuals/gigasets/Gigaset1000TAE_cz.pdf  ) +
nejaka DECT GAP zakladna od bezsnuraku.   Cenove asi vyjde to reseni 2x
wifi +2x  SPA  nastejno...vyhoda  DECTu je v odolnosti a nezaruseni
pasma ....
JaKub