Re: OT: Prodloužení telefonní linky přes WiFi

jevem jevem@email.cz
Středa Únor 17 15:45:56 CET 2010

Ano Děkuji
To je asi přesně to ono, jen jsem nevěděl, jak to pojmenovat.
Příjemný den
Jirka

----- Original Message -----
From: "Pavel Troller" <patrol@sinus.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, February 17, 2010 2:59 PM
Subject: Re: OT: Prodloužení telefonní linky přes WiFi

> Dobrý den, máte někdo konkrétní nápad pomocí čeho prodloužit klasickou
> telefoní linku pomocí WiFi ?
> Jde mi o krabičku, která je schopna udělat z telefonu ETH a zase z ETH
> telefon. Nechci žádnou registraci na nějakém SIP serveru nějakého
> poskytovatele. Nechci ani další tel. číslo. Lze to udělat nějak jednoduše,
> spolehlivě, vyzkoušeně ?
>
> Jirka

Zdravím,
  ano. Na jedné straně Linksys SPA 3102 s FXO portem (do toho se strčí ta
linka) a na druhé straně širší výběr - např. Linksys SPA 2102, PAP2T či
podobné s nejméně jedním FXS portem. Zařízením jednoduše přidělíte nějaké IP
adresy a ta 3102 bude dělat gateway pro tu druhou. Interně to pojede SIPem,
ale nebude třeba nikde žádných registrací ani ničeho jiného. V praxi
ověřeno, jde o spolehlivé a přitom levné výrobky - PAP2T se dnes dá koupit
pod 1000 Kč a ta 3102 je tak do 1500.
  Zdraví Pavel