Re: Programovaníi v C a prikaz goto - kuktura programovani?

www www asrock70 na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 30 13:20:31 CET 2010

V TV rikali neco o tom, ze tento patek nema byt nikdo strizliv dele nez hodinu :-)
Osobne bych rekl, ze ucelem diplomove prace nema byt predvedeni schopnoosti vyuzivat
vlastnost gulasoidneho jazyka, ale predvedeni schopnosti samostatne prace a aplikovani teoretickych poznatku v praxy.
Pokud uci na VUT implementovat stavove automaty takto tak nevim.
Sam obcas delam vedouciho nebo oponenta nejake takove praci a tohle bych asi nepresel.
Nejde jen o to goto, ale povsechne ten kod je neprehledny, uprava na jinou rychlost nez 9600 bps, nejde provest zmenou na jednom miste, atd.

Jirka

>Povodne som mal napisany dlhsi prispevok, ale zmazal som ho, lebo: 1,
vobec nie je piatok; 2, vobec nesedime pri pive.

Moj nazor je taky, ze autor pouzil uplne normalnu vlastnost jayzka,
ktoru obsahuje tento kokretny jazyk. Pokial sa vam zda byt pouzitie
prikazu goto ako zle, tak je to opat vlastnost tohto gulaso-idneho
jazyka.

J.S.