Rigol 1052E - prevodniky

Petr Tosovsky PetrTos na altopro.cz
Čtvrtek Prosinec 30 09:58:10 CET 2010

Diky, pekna prace. Osobne si myslim, ze na pristroj za tyto penize
(jeste pretaktovany) to jsou relativne dobra cisla, respektive jsem to
necekal lepsi. Nevim jak vypada front-end ale necekam zadny zazrak,
takze vlastni prevodnik bez nej na tom bude lepe i s pouzityma hodinama.
Buh vi jestli tam navic nedelaji nejake zpracovani signalu aby dohnali
nedokonalost frekvencni charakteristiky.
Jsem rad, ze jste do toho s Radekem investovali svuj cas. Az se dostanu
na univerzitu k nejakemu kvalitnimu zdroji signalu, tak namerim
kontrolni data na originalni 100MHz verzi osciloskopu. Dom mam jen zdroj
signalu s pochybnou kvalitou.

Petr Tosovsky