Re: vstupny diel FM prijimaca

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Prosinec 29 15:17:29 CET 2010

Někdy koncem 80. let jsem dostal rádio (bylo myslím z NDR), které právě takto vysílalo. Natolik silné, že signál bez problémů chytal i kamarád, který bydlel asi 100 m daleko. Prostě naladil na místo, kde nebyl šum, jen ticho. Když jsem do rádia ťukal, u něj to bylo slyšet taky. Když bylo rádio hodně nahlas, byla stanice "retranslována" k němu, jen s poněkud malou hloubkou modulace a plechovým zvukem. :-)

PH