vstupny diel FM prijimaca

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Prosinec 29 14:49:30 CET 2010

 29.12.2010, 14:37:38

Ono dost zalezi na tom, jak moc zadarmo to musi byt. Cinsti soudruzi
se s nejakym vyzarovanim do anteny asi moc netrapi.
Dneska je to u masove produkce zalezitosti specializovanych IC kde par
desitek tranzistoru navic nic neznamena.
Nicmene klasicka konstrukce VKV tuneru (na webu napriklad k nalezeni
v podobe servisniho manualu pro TESLA 710T) jsou dva dvoubazove
MOS FETy. Druhy funguje jako multiplikativni smesovac, ktery pomerme
slusne oddeluje signal oscilatoru sam o sobe, dalsi oddeleni dela
prvni T jako VF predzesilovac a nakonec jsou mezi antenou a smesovacem
jeste nejmene 2, v lepsim pripade 3 ladene obvody, ktere take cosi
potlaci, i pres to ze rozdil frekvenci je pomerne maly.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz