Rigol 1052E - prevodniky

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pondělí Prosinec 27 21:16:36 CET 2010

Tak jsem zmeril sinusovky pri 70MHz a 100MHz a ulozil to do csv souboru
(v plne hloubce):
http://www.cncnet.info/galery/Rigol/Rigol.zip  (130kB)

je tam vzdy csv s datama a txt s nastavenim osciloskopu

akorat ja tady ted nemam zadnej excel navic s nim moc nekamaradim -
nemohl byste to nekdo dat do grafu?

--
S pozdravem
Radek Vicek