Rigol 1052E - prevodniky

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pondělí Prosinec 27 17:33:25 CET 2010

No zkusim to - mam 1052E s rozsirenym pasmem na 150MHz tak uvidime co z
toho poleze.

Jinak jsem se o tom bavil s p.Smidem co ty Rigoly upravuje/prodava a
psal mi, ze podle toho co videl tak tu "vychytavku" s overclockem
pouziva kdekdo vcetne Teku (asi u lowendu). Treba Hantek/Tekway udajne
4ks 100MHz AD honeni na 125MHz.
Jinak by to co rikal potvrzovalo teorii weka, ze jsou to preznacene
100MHz verze na 40MHz. Protoze psal, ze je zajimave, ze ty 40MHz v
Rigolu honene na 100MHz netopi ani zdaleka tak jako ty 100MHz taktovane
na 125MHz. Co potvrzuje to, ze zrejme cely vnitrek AD je delany na 100MHz.

--
S pozdravem
Radek Vicek