suciastky v bratislave

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Prosinec 23 01:00:32 CET 2010

Ano, toto bol jeden z klucovych momentov hw-listovice.
Vyber z dalsich tem:
- prezreli sme si clanok z pera nasich vzdelanejsich kolegov v impaktovanom odbornom casopise (nerozumel som ani nadpisu, ale obrazky boli impresivne)
- nekonecna historicka tema (kto co pred x rokmi bastlil a z akych suciastok)
- fotovoltaika (vid: ekoterorizmus)
- dotacna politika EU v polnohospodarstve
- platobna disciplina vybranych miestnych podnikov s vazbami na vyssiu politiku
- Ivan sa tretikrat :-) spytal, akoze sa to reguluju v LHC kiloampere s miliamperovou presnostou
- problematika vysky umiestnenia elektromera(ov) v typickej vodnej elektrarni s ohladom na zaplavy
... a mnoho dalsich, rovnako dolezitych pre blaho a buducnost celeho ludstva.

Dobre bolo, dakujem.

(Mimochodom sa nas zislo 8).

wek