suciastky v bratislave

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Prosinec 22 10:39:59 CET 2010

Tak ja neviem ci pozerame ineho slona, ale na http://www.gme.sk/sk/elektronicke-soucastky/bananiky-na-kabel/190940627.html je 21 poloziek a nula je len u 2 z nich... Samozrejme plati to, co pisal J.S. ze so skutocnostou to nemusi mat vobec nic spolocne, ale ako beznadejne to nevidim.

Inak som o niektorych polozkach dostal aj takuto informaciu:
Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/www/www.gme.sk/www/web/classes/class_products_parameters.php on line 57

;-)

wek