Vrtulnik k Jezisku

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Středa Prosinec 22 08:41:10 CET 2010

Nejste sam, bratr si koupil tento
http://www.modelyrc.cz/index.php?p=productsMore&iProduct=100&sName=rc-model-ob%F8%ED-vrtuln%EDk-volitation-9053-72cm-!skladem!-!gyro!-3-kan%E1ly-super-cena-extr%C9mn%CD-stabilita-novinka
vrtulnik nelita, pada, neda se vyvazit ani ustalit, reklamace nemozna,
firma ji odmita, ze je poskozeny (aby ne, kdyz si dela co chce a pada) a
nekomunikuje. Jen same reklamni povidacky ...
Pokud si poctete na nejakych forech, tak vsude doporucuji drazsi a
osvedcene modely, tyto levne akorat zacatecniky znechuti a odradi.
Ostatne mistni modelari Vam to asi potvrdi.

Martin Hanek