Zmatene pohybove cidlo

Pondělí Prosinec 20 08:27:47 CET 2010

Přátelé, mám v bytě na chodbě pohybové čidlo pro automatické
rozsvěcení světla, bohužel to má moc falešných rozsvícení. Netušíte,
čím by to mohlo být?

Měl jsem to ve starém bytě, umístěné těsně nad svítidlem, vlastně to
bylo na něj přidělané a chodilo to celkem spolehlivě, byla tam 60W
žárovka. Svítidlo bylo nástěnné, kruhové. Teď jsem se přestěhoval je
to v podobných podmínkách, je to skoro stejný byt, jen o jednu
místnost větší, je tam jiné, ale podobné svítidlo se silnější žárovkou
75W. To čidlo je teď asi o 5cm výš nad svítidlem, přišroubované na
zeď. Copak že se to sem tam samo rozsvítí, to by mi tak nevadilo,
stejně to za dvě minuty zase zhasne, ale problém je, že ono se to
někdy kousne a zůstane to svítit pořád. Napadá mě, jestli to nechytá
nějaký rušení po vedení.

P.K.