Jak na domaci pajeni SMD s rozteci 0.635mm

nesvacil@posys.cz nesvacil na posys.eu
Neděle Prosinec 19 20:16:49 CET 2010

Ja se trafopajce vyhybam, nereguluje moc teplotu a casto se mi odlepi plosnak. Jinak poradne na prohrati nohou to chce rozhodne tlusty hrot, aby se dobre prenaselo teplo, aspon s pb-free.

Injekcni strikackou lze nanaset, ale musi byt tenka a po 100 pinu to zvladnete jednou rukou. Je to o hodne pomalejsi nez davkovac, nicmene pajet SMD klasicky pomoci trubickoveho cinu je pomalejsi.
Jirka