Re: Předvánoční OT - konzumace syrové mouky

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Neděle Prosinec 19 12:30:13 CET 2010

Krasnou nedeli
vsem kolegum uzdibovacum. No na to je jednoducha odpoved: je treba vyhledat
prislusnou smernici EU. Pokud dosud neni, lze ji ocekavat v brzke dobe, jen
co pomine krize.
Osobne si myslim, ze kdyby byly skodlive kralici bobky, tak bych zemrel jako
dite. Podobne to bude s moukou, vajicky, maslem, sadlem, skvarky, uzenym
masem a podobnym "svinstvem".

Vladimir

PS. take jste si delali zvykacky z psenice? Onehdy v lete jsem to zkusil, a
nejak mi to neslo. Asi to byla bezlepkova odruda :-(