Předvánoční OT - konzumace syrové mouky

Milan B. milan na bastl.sk
Neděle Prosinec 19 12:11:40 CET 2010

Kedze muka je prirodneho povodu, tak je jej konzumacia smrtelne
nebezpecna, podobne ako konzumacia suroveho mlieka alebo praveho masla.

Je skutocne zazrak, ze ludstvo dokazalo prezit bez pomoci chemickeho
priemyslu a hlavne be pomoci uhykanych a uslintanych marketingovych
odbornikov.

Mimochodom, aky je vas nazor na viaczrnne vajcia?

-m-