Re: Předvánoční OT - konzumace syrové mouky

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Prosinec 19 12:06:02 CET 2010

 19.12.2010, 11:54:41

Pradedecek pracloveka Janecky, kery jeste neznal ohen, zcela jiste
konzumoval travni semena a jelikoz se vesele mnozil, asi mu to
neskodilo.
Prase, tvor biologicky velmi blizky cloveku, žere syrove obily, aniz
nu to nejak skodi.
V Tibetu je tradicnim pokrmem tzv. "campa", coz jsou kulicky z jecne
mouky smichane s jacim maslem. Bezne se to vari ve vode nebo v caji,
ale kdyz neni mozne rozdelat ohen, ji se to syrove.
Syrovou mouku sice nejim, alespon ne v mnozstvi vetsim nez malem, ale
jako mnoho jinych obyvatel zapadniho sveta jim docela dost ovesnych ci
psenicnych vlocek. A kupodivu, stale ziju.
Ze je syrova mouka mepozivatelna ci dokonce jedovata, to jsou IMHO
nazory degeneratu a zblbiku.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz