[OT] baliky

Sobota Prosinec 18 19:42:53 CET 2010

Ja mam od 13. objednane zbozi, ktere bylo vsechno ve chvili objednani
skladem, vetsina >10ks neco "jen" >5ks. V noci na utery se vetsina veci
zmenina na rezervovano, dve vsak v nejakem nevyrizenem stavu, tak jsem se na
to preptal, proc kdyz prave aktualizovany sklad hlasi ze jsou skladem.
Odpoved - ze to sice uz ve skladu je, ale v Hornich Pocernicich a musime
pockat, az to prijde do Holesovic. Asi to jde pesky (chudinka v tom snehu,
je to mala drobnost, a na ni v Holesovicich ceka dalsi zbozi za 60 tisic, no
to na ni musi uz bejt pekne nastvany), protoze se to preklopilo na vyrizeno
ve ctvrtek vecer a v objednavce na webu vidim, ze mi pry mailem poslou info
o dodani. Ale zatim info mailem neprislo, natoz balik.

V predchozi objednavce v listopadu mi neco zmenili na vyrizeno, v baliku to
neprislo a kdyz jsem to reklamoval, tak jsem se dozvedel, ze proste sklad
neni aktualizovany i kdyz web prubezne hlasil posledni update vzdy pred par
minutama az desitkama minut.

A tak to tam je vicemene porad, takze by me prekvapilo, kdyby to ted o
Vanocich fungovalo nejak rychleji nebo snad lip. Kdyz jsem jel u Andela
tramvaji kolem, tak to vypadalo, ze snad dostali cecka, jaka tam byla na
ulici fronta.

Taky nam pred casem za to, ze jsme od nich nakoupili za predchozi kvartal za
vic nez janevimkolik penez zrusili moznost platby kartou, protoze nas
preradili do vyssi kategorie, kde to proste mozne neni. Zato ale mame slevu,
treba minule kupovany notebook by ted misto 10199 Kc ted stal 10148, neboli
trhnuli bychom na tom slevu 5 promile, a to se vyplati :-)))

David Obdrzalek