[OT] baliky

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Sobota Prosinec 18 14:25:00 CET 2010

Šerých Jakub píše v So 18. 12. 2010 v 13:35 +0100:

> Fakt klobouk dolu, ti vedi, jak si praci zorganizovat.

Taky mě překvapili svou rychlostí. Jeden den odpoledne jsem si objednal
router a druhý den ráno už zvonil pošťák s balíkem. Až když odjel,
přišla SMS, že balík vypravili. To mě docela šokovalo, obvykle pro balík
musím do sousední vsi na poštu, protože ti chlápci z rozvozu tvrdí, že
to nemohli najít (a přitom sedí na návsi v hospodě).

Mrazík