Baluova prednaska o LHC

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Sobota Prosinec 18 13:25:37 CET 2010

> Behalf Of Pavel Troller
> Zdravím,
>   ano, bylo to opravdu skvělé. Trošku jsem se styděl za nás FELáky, že
> tam
> nebyla taková účast, jakou by si přednáška rozhodně zasloužila, ačkoliv
> dle mého názoru organizace a reklama ze strany fakulty byla provedena
> celkem
> dobře. Ale to je takový obecný stav, že v Praze nalákat někam lidi dá
> opravdu
> hodně úsilí a ve srovnání s jinými městy a místy bývá účast nižší...

Nasich studentu tam nakonec taky bylo malo. Jak jsem behal s tim mikrofonem, napocital jsem jich tak do 10. Bylo to ale dane hlavne tim, ze tech 12:30 pro ne bylo prilis brzy. Nekteri tak dorazili az o prestavce.
Ale me se naopak zdalo, ze ucast byla na predvanocni cas dobra. Vzdyt 309ka je druha nejvetsi poslucharna na FELu ne?

Kazdopadne prednaska byla super, jeste jednou dekujeme!

Jakub Serych