[OT] baliky

jan.kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Prosinec 17 19:07:09 CET 2010

Petr Zahradnik napsal(a):
> Původní zpráva ze dne 17.12.2010 od jan.kuba:

> Ale neúčtovali celou opravu, že? Naúčtovali jen práci, kterou odvedli.
> Pošta, když se na doručení vybodne, a řekněme si upřímně, že se často
> na doručení vybodne, tak nevrátí polovinu poštovného s tím, že odvedla
> jen polovinu práce. Je to tak?

No, zrovna Ty jsi uvadel, ze to reklamujes kdyz to nedodaj v terminu a
penize vracej......?  :-)
Tedy praci odvedli napul, vratili cast penez, ktere jsem zaplatil.

> Počkat, to jsi špatně četl. Přečti si to znovu - je povinen učinit
> pokus o standardní dodání v bytě označené jménem a příjmením adresáta.
>
> No a tedy oběhne barák, vleze dovnitř,
A jak asi? Normálně bývají zadní vchody zavřené. Alespoň je to pravidlo.
Pokus se tedy nezdaril, jde jinam.
>  vyběhne schody do druhého
> patra, tam je ten můj byt a ten je označený jménem a příjmením
> adresáta. To je to dodání do bytu dle podmínek.

> No a u nás jsou zvonky i na patře a jmenovky na dveřích :-)

To ano, to je jaksi standard, mluvil jsem o zadnim ( ne hlavnim )
vchodu. Tam zvonky byvaji zridkakdy....
A jak jsem psal, vchody byvaji zavrene. Pokud je nekdo ( obyvatele)
nechavaji otevrene, koleduji si .... ( snad je to jasne )

to byla jako reakce na ty podminky "slovy postaka" , myslel jsem, ze je
to z kontextu jasne :-(